O násAktualityUpravený postup provádění prohlídek po 1.1.2024Nové otázky pro kontrolní techniky STK/SME od 1.1.2024POZVÁNKA NA VALNOU HROMADU PROFESNÍ KOMORY STKInformace ze státního odborného dozoruVyjádření Profesní komory STK k otevřenému dopisu Transparency International ministru dopravyPodvody automechanikůDaňové změnyNovela zákona 56/2001Sb.Novinky z jednání kolem COVIDU-19Testování ve firmách od 10 zaměstnancůPrezident Hospodářské komory zhodnotil současný stavNařízení EU téměř zastavilo provádění technických prohlídek vozidelCo přinese rok 2021Zpráva z Ministerstva dopravySTK zůstávají v provozu i nyní na podzimProč není průměrné stáří aut taková katastrofaPřístup do informačního systému technických prohlídekVypořádání novely vyhlášky 211/2018SbInformaceDotazy a informaceDriwing digitalElektromobilní vlak se ještě dá zastavit, míní guru českého autoprůmysluStát chce lepší výběr dopravních pokutMožná řešení emisí autEkologické plaketyJe u nás dostatek stanic měření emisí?Ráfky a jejich zápis do TPStav tachometruLegislativaČlenské STKKontaktStanovy————Pokračování kauzy Transparency International a ASEMInformace ze státního odborného dozoru————————————————————————————————————————————————————————Valná hromada 2023————Valná hromada 2021————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————